reklama

SMER vedie protiprávnu predvolebnú kampaň

SMERáci podvádzajú vo veľkom aj malom. Ponúkam ďalši čriepok do mozaiky, ako funguje morálka v podaní smeráckej hviezdy Andreja Kolesíka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Predvolebnú kampaň je možné viesť aj na reklamných plochách, ktoré urči mesto alebo obec. Napríklad v bratislavskom Novom Meste prijali na to VZN. Na ulici vystavili betonóve stĺpy, tie rozdelili na 23 častí. A do časti so svojim volebným číslom môže strana nalepiť svoje plagáty.

Na jednej takejto skruži pri Športovej hale Pasienky (križovatka Trnavská- Bajkalská) som si v chlieviku určenom pre SDKÚ-DS nalepil predvolebný plagát. Aké bolo ale moje prekvapenie, keď v pondelok ráno som dostal avízo, že nielen môj plagát, ale miesta pre všetky politické strany zabral svojimi plagátmi Andrej Kolesík.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A nešlo o žiadne nedorozumenie. Na tomto videu nižšie je jasný dôkaz, že Kolesík nalepil svoje plagáty rovno krížom cez môj:

Nebol problém sa zbaviť Kolesíka. Nalepil som si plagát naspäť. Ale arogancia Andreja Kolesíka a jeho teamu dáva ľudom posolstvo. Jedno či sa jedná o miliónové zákazky, alebo o triviálne dodržiavanie pravidiel a slušnosti. Každý deň sa môžete presvedčiť, že v SMERe sú neslušní a amorálni ľudia.

Obrázok blogu

Ak sa Vám blog páčil, podporte ho na vybrali.sme.sk.

Slavomír Frešo

Slavomír Frešo

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Odmalička žijem v Starom Meste a mám to tu rád :-) Zoznam autorových rubrík:  Staré MestoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu